مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:502023-07-23اقتصادي

اجرای طرح هادی در 115 روستای خدابنده


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون طرح هادی در 115 روستای خدابنده اجرا شده است به طوری که میانگین اجرا در این حوزه 63 درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، اجرای طرح هادی را برای محرومیت زدایی و توسعه روستاها از اولویت های بنیاد مسکن استان دانست و اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در 115 روستای شهرستان خدابنده به همت بنیاد مسکن و همکاری دهیاری ها اجرا شده است به طوری که میانگین اجرا در این زمینه 63 درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، طرح هادی روستایی از جمله طرح های عمرانی است که جزو مهمترین ابزار کنترل و مدیریت تحولات کالبدی در سکونتگاههای روستایی نیز به شمار می آید، افزود: طرح هادی روستایی به عنوان محلی ترین طرح های توسعه و عمران روستایی در طول سالیان اخیر، تحولات کالبدی قابل توجهی را در سکونتگاه های روستایی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: در واقع این طرح با رویکرد کالبدی نگر خود تلاش دارد تا ضمن ساماندهی بافت کالبدی نواحی روستایی، تحولات آتی آن را کنترل و در راستای مناسب هدایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی در 115 روستای خدابنده

اجرای طرح هادی در 115 روستای خدابنده