مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-26ورزشي

استعفای «دیر» و «بدموقع» حمید سجادی/ تاثیر منفی وزیر روی «ورزش»


قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعلام استعفای سید حمید سجادی از وزارت ورزش که طی ماه های اخیر بارها و بارها مطرح اما تکذیب می شدبالاخره به واقعیت پیوست و توسط خودِ وی هم تایید شد.

* کاروان هانگژو آسیب پذیرتر از مجموعه ورزش البته وزیر ورزش تعیین تکلیف نهایی استعفایش را منوط به اعلام نظر رییس جمهور و تصمیم گیری او کرده و تاکید داشته که تا آن زمان سنگر را خالی نخواهد کرد اما با توجه به عملکرد 22 ماهه سجادی و به خصوص رفت و آمدهای زیادی که به مجلس داشت، تغییر راس دستگاه ورزش کشور خیلی دور به نظر نمی رسید.

به هر حال سجادی از زمانی که متصدی وزارت ورزش شد نتوانست اقتدارش را برای این جایگاه نشان دهد و به همین دلیل بود که بارها از نمایندگان مجلس تذکر و کارت زرد گرفت و بدتر اینکه مدام بحث استعفایش مطرح بود.

با این اوصاف کنار رفتن او شاید به خودیِ خود تبعاتی برای ورزش نداشته باشد اما این اتفاق در آستانه بازی های آسیایی می تواند آسیب هایی را متوجه کاروان اعزامی کند که بعضا بعد از اتمام بازی ها خود را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای «دیر» و «بدموقع» حمید سجادی/ تاثیر منفی وزیر روی «ورزش»

استعفای «دیر» و «بدموقع» حمید سجادی/ تاثیر منفی وزیر روی «ورزش»