مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-20سياسي

وضعیت ایران به لحاظ اقتدار مثال زدنی است


نیت اصلی آمریکایی ها در پوشش مفاهیم همچون حقوق بشر، حق تعیین سرنوشت و حقوق زنان، بی ثباتی و تجزیه ایران و براندازی نظام است.

- معاون اول قوه قضاییه گفت: نیت اصلی آمریکایی ها در پوشش مفاهیم همچون حقوق بشر، حق تعیین سرنوشت و حقوق زنان، بی ثباتی و تجزیه ایران و براندازی نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام محمد مصدق عصر شنبه -28 مردادماه- در حاشیه جشنواره افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اگر بدانید سربازان گمنام امام زمان اعم از وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و نیروهای جان برکف فراجا در بازه زمانی یک سال از حادثه تروریستی درشاهچراغ تا حادثه اخیر در همان جا چه مقدار از گروهک های تروریستی را دستگیر کردند به اقتدار نظام جمهوری اسلامی پی می برید.

وی افزود: با غرور و افتخار متوجه می شوید که امنیتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده توسط همین جان برکف ها بوده و همچنان برای آرامش مردم ما فعالیت می کنند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: اتاق فکر دشمن 24 ساعته و شبانه روزی برای این منظور فعالیت می کند که به گونه ای جوانان ما را فریب دهد و باز هم به خیابان ها بکشاند اما با بصیرت و آگاهی که مردم و خانواده ها از اغتشاش های سال گذشته به دست آورده اند، این برنامه دیگر کارساز نیست و شکست دشمن ان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ایران به لحاظ اقتدار مثال زدنی است

وضعیت ایران به لحاظ اقتدار مثال زدنی است