مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-14سياسي

با عاملان حادثه شاهچراغ باید برخورد شود


بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کرد: خواستار برخورد شدید با آمران و عاملان این اقدام کور هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه هنر اصفهان به دنبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز بیانیه ای صادر و این جنایت را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ حادثه ی تلخ حمله ی تروریستی به حرم امن جناب احمد بن موسی (ع) در شیراز و شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان، موجب تألم خاطر هر انسان آزاده ای است.

از این رو، این واقعه دردناک را محضر حضرت صاحب الامر و الزمان اروحنا فداه، مقام معظم رهبری دامت برکاته و ملت شریف، نجیب و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم.

  ما دانشجویان بسیجی دانشگاه هنر اصفهان، ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات تروریستی، خواستار برخورد شدید با آمران و عاملان این اقدام کور هستیم، تا درس عبرتی شود برای دیگر دشمنان اسلام، مسلمین و امت حزب الله.

یقینا این گونه حملات تروریستی، نه خللی در صفوف متراکم امت حزب الله به وجود خواهد آورد، نه از حقانیت مذهب و تفکر حَقه ی ما خواهد کاست و قطعا اراده خداوند محقق خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عاملان حادثه شاهچراغ باید برخورد شود

با عاملان حادثه شاهچراغ باید برخورد شود