مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-27حوادث

کشف 1045 تن برنج احتکار شده در بندرعباس


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 1045 تن برنج احتکار شده در دو انبار در شهرستان بندرعباس خبر داد.

- سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز (پنجم مردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی محل دپوی برنج را در یک شرکت در بندرعباس شناسایی کردند.

وی افبیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با همکاری و حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی مشترک به محل اعزام که در بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد مقادیر انبوهی برنج هندی و پاکستانی در انبار دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در بازرسی دقیق از دو انبار مورد نظر مقدار 1045 تن برنج خارجی احتکارشده و قاچاق کشف و در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جاویدان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 728 میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و اقتدار با ‏کسانی که با اقدامات سوداگرانه خود باعث ایجاد اخلال در روند زندگی مردم می شوند، برخورد می کند لازم است شهروندان نیز درصورت مشاهده هرگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1045 تن برنج احتکار شده در بندرعباس

کشف 1045 تن برنج احتکار شده در بندرعباس