مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-10سياسي

مجموعه شهرداری های استان زنجان نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری دارند


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: خوشبختانه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان نگاه ویژه ای به مقوله سرمایه گذاری دارند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: خوشبختانه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان نگاه ویژه ای به مقوله سرمایه گذاری دارند.

سعید خلجی عصر امروز (19 مردادماه) در دوره آشنایی با کلیات روش های سرمایه گذاری در شهرداری که به میزبانی جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه استان زنجان دارای 21 شهرداری و 113 عضو شورای اسلامی شهر است، افزود: در حال حاضر نزدیک به 71 درصد از جمعیت استان در مناطق شهری ساکن هستند.

وی بودجه فصلی سال گذشته شهرداری های استان زنجان را 2380 میلیارد تومان عنوان کرد و با یادآوری اینکه این بودجه امسال به 4000 میلیارد تومان رسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه نگاه امروز شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان به مقوله توسعه تغییر یافته و به صورت ویژه دنبال می شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری های استان توانسته است نمره قبولی را در بحث سرمایه گذاری کسب کند، ادامه داد: هم اکنون 13 پروژه سرمایه گذاری در شهرداری های استان زنجان در حال اجرا بوده و برای این تعداد پروژه 780 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است، با این وجود مشکلات حقوقی دغدغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه شهرداری های استان زنجان نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری دارند

مجموعه شهرداری های استان زنجان نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری دارند