مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-31اجتماعي

بارش های رگباری و تگرگ در آذربایجان شرقی ادامه دارد


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به بارندگی های روز گذشته، گفت: بارش های رگباری و تگرگ در آذربایجان شرقی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد امیدفر افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، در این بازه زمانی جوی نسبتاً ناپایدار در استان حاکم شده و عبور امواج کم دامنه تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر، وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید می شود.

وی اظهار کرد: در برخی نواحی به ویژه شمالی و شرقی استان رگبار باران و غرش آذرخش پیش بینی می شود که احتمال آبگرفتگی معابر، برخورد آذرخش و طغیان رودخانه های فصلی و مسیل ها دور از انتظار نیست.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید طی این مدت، گفت: احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و خسارت به سازه های سبک وجود دارد، بنابراین محکم کردن سازه های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و فرسوده ضروری است.

امیدفر، ادامه داد: در نواحی مستعد به علت بارش تگرگ، احتمال بروز خسارت به باغات وجود دارد بنابراین کشاورزان به توصیه های کارشناسان جهادکشاورزی توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری و تگرگ در آذربایجان شرقی ادامه دارد

بارش های رگباری و تگرگ در آذربایجان شرقی ادامه دارد