مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:212023-08-21سياسي

حماسه سازی های امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در دفاع مقدس فراموش نشدنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی درگذشت یادگار دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم مرحوم اسکندر بیرانوند پیامی به شرح زیر صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت امیر سرتیپ مرحوم اسکندر بیرانوند از یادگاران دفاع مقدس موجب تاثر گردید.

قهرمانی خستگی ناپذیر که در بالاترین درجه جهاد و مقاومت، با ایثار و فداکاری، در میدان نبرد، مدافع سرزمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی، و حافظ امنیت و آسایش مردم عزیز ایران بود.

امیر بی ادعایی که با شجاعت و شهامت، از روزهای اول جنگ تحمیلی، با راهبری و حضور موثر در مواجهه با لشکر متخاصم بعثی، استقامت نمود، و پیروز مندانه در عملیات غرور آفرین فتح المبین، لرزه بر اندام دشمن انداخت، و در تاریخ سراسر حماسه 8 سال دفاع مقدس خاطره ای ماندگار از خود به یادگار گذاشت.

دلاور مردی و جانفشانی این امیر سرافراز در فرماندهی لشکر 84 پیاده و همیشه پیروز لرستان، در باز پس گیری تپه های پرخاطره مهران، و حضور در عملیات های متعدد، و دریافت مدال فتح، نشان از لیاقتِ این اسطوره شجاعت است.

قطعاً آحاد ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهید پرور لرستان این همه افتخارآفرینی و پیروزی در عملیات های غرورآفرین این فرمانده حماسه سازِ دفاع مقدس را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه سازی های امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در دفاع مقدس فراموش نشدنی است

حماسه سازی های امیر سرتیپ «اسکندر بیرانوند» در دفاع مقدس فراموش نشدنی است