مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-18سياسي

کارگاه مهارت آموزی فن بیان مناظره در لنگرود برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه کارگاه های مهارت آموز 2 روزه در لنگرود برگزار می شود، گفت: 180 دانش آموز در کارگاه های مهارت آموزی فن بیان مناظره در لنگرود حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز در مراسم شیرین بیان در لنگروددر سالن اجتماعات دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود اظهار کرد: از آنجایی که حکومت اسلامی امروز در مرتبه بالایی از موفقیت ها قرار گرفته فعالیت های جبهه باطل علیه جبهه حق در نقطه اوج فعالیت خود قرار گرفته است.

  وی با بیان اینکه شیاطین جن و انس اجازه نمی دهند که انسان مسلمان به اهداف الهی خود برسد، افزود: شیطان می داند حجاب و پوشش صرفا تزیین بدنی نیست بلکه برای خلیفه اللهی شدن زن و مردان منتسب به او لازم است و لذا در صدد اغوای زنان و مردان مسلمان بر آمده است.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هیچگاه دسیسه و هجمه جبهه باطل تا به این اندازه نبوده است، گفت: باید از حیثیت و هویت خود دفاع کنیم چرا که هویت مسلمانان طاغوت را نابود و تمدن اسلامی را شکل می دهد.

  مهدوی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان شکل گرفته تا بساط عروسک های طاغوت برچیده شود، افزود: ارادتمندان جبهه امام حسین از سراسر دنیا برای دفاع از حرم اهل بیت آماده هستند و این یعنی ظهور امام عص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه مهارت آموزی فن بیان مناظره در لنگرود برگزار می شود

کارگاه مهارت آموزی فن بیان مناظره در لنگرود برگزار می شود