مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-06حوادث

حادثه آتش سوزی «اروندان» در حال بررسی است/ با خاطیان مطابق قانون برخورد می شود


مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان آخرین اقدامات کمیته ویژه بررسی و تحقیق حادثه آتش سوزی تاسیسات غرب کارون که منجر به جانباختن 3 تن شد را تشریح کرد.

- عبدالله عذاری اهوازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جان باختن سه تن در حادثه آتش سوزی تاسیسات نفتی غرب کارون اظهار کرد: کمیته ویژه بررسی و تحقیق در خصوص علت این سانحه، از ساعات اولیه در حال بررسی زوایا، مصاحبه با افراد مصدوم شده و مسئولان کارخانه است.

وی افزود: این کمیته با شبیه سازی شرایط حادثه در حال جمع آوری اطلاعات و کار کارشناسی است تا ابعاد و زوایای مختلف این حادثه را مشخص کند اما این تحقیقات فرآیندی زمانبر بوده و به محض جمع بندی و نتیجه گیری، گزارش این کمیته دریافت و به مراتب ذی صلاح ارجاع داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه گفت: هر گونه تصمیم گیری و نتیجه گیری این کمیته با جدیت پیگیری شده و در صورت محرز شدن سهل انگاری، قصور و یا ترک فعل از سوی هر شخص، مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

عذاری اهوازی عنوان کرد: بی شک شناسایی عوامل و نتیجه گیری های این کمیته منجر به اتخاذ تدابیر و تمهیدات جامع تر و شدیدتر در جهت جلوگیری از وقوع حوادث مشابه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه آتش سوزی «اروندان» در حال بررسی است/ با خاطیان مطابق قانون برخورد می شود

حادثه آتش سوزی «اروندان» در حال بررسی است/ با خاطیان مطابق قانون برخورد می شود