مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-09اقتصادي

صدور سند تک برگ مالکیتی برای 431 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: برای 431 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین اسناد تک برگی مالکیتی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار و 21 مردادماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک در سالن جلسات شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: 4678 هکتار زمین در حال حاضر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای واگذاری به سرمایه گذاران و احداث واحدهای تولیدی وجود دارد.

وی افزود: 2102 سرمایه گذار تاکنون در شهرک های صنعتی استان قزوین جذب شده اند که از این تعداد 993 طرح صنعتی به بهره برداری رسیده و باقی نیز در دست احداث می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: 610 هکتار زمین در دولت سیزهم به مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی استان افزوده شده است.

بخشی از اراضی افزوده شده به مساحت شهرک های صنعتی استان قزوین به شهرک تخصصی انرژی اختصاص دارد.

صفاری از جذب 190 سرمایه گذار و واگذاری 142 هکتار زمین در نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران طی سال گذشته خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با اجرای طرح های مذکور، با 60 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، برای 4800 نفر اشتغال ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگ مالکیتی برای 431 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین

صدور سند تک برگ مالکیتی برای 431 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین