مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-26سياسي

پلمب اماکن عرضه مواد دخانی بدون مجوز


اماکنی که بدون مجوز در نزدیکی مراکز علمی مشغول به ارائه خدمات دخانی مانند قلیان و سیگار هستند پلمب می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: اماکنی که بدون مجوز در نزدیکی مراکز علمی مشغول به ارائه خدمات دخانی مانند قلیان و سیگار هستند پلمب می شوند.

ابولفضل پاشایی، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود، افزود: راه نجات کشور و منطقه عمل به قانون است و مسئول نباید کارهای خود را با سفارشات انجام دهد بلکه باید به نص قانون عمل کرده و باری از روی دوش مردم بردارند.

وی ادامه داد: تذکر مکرر به دهیاران در خصوص کشت خشخاش و شاه دانه در روستاها باید انجام گیرد و متولیان مبارزه با مواد مخدر باید بیش از پیش نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی اظهار کرد: همه جلسات باید خروجی داشته باشند و مصوبه های جلسات باید به طور کامل عملی شوند و مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز از این قائده مستثنی نیست.

پاشایی یادآور شد: شهرستان هشترود در برگزاری جلسات مقام اول را دارد و متاسفانه به اندازه جلسات، مصوبات اجرایی نشده و این مشکل نیز باید بر طرف شود.

وی اضافه کرد: هر مسئولی که در منطقه مشغول به خدمت است باید در راستای عمل به وظایف خود به صورت شبانه روزی تلاش کند در غیر اینصورت عذرش خواسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب اماکن عرضه مواد دخانی بدون مجوز

پلمب اماکن عرضه مواد دخانی بدون مجوز