مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-05اقتصادي

فارس آماده جذب سرمایه گذاران اقتصادی است


جذب سرمایه گذار در فعالیت های اقتصادی و توسعه نقشی اساسی دارد از این رو می توان گفت یکی از مهم ترین موضوعاتی که در چرخه اقتصادی حائز اهمیت است جذب سرمایه گذاران است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- علیرضا پرنیان: استان فارس سال ها است در تلاش است تا مسیر صنعتی شدن را طی کرده و به سمت ایجاد صنایع بزرگ مقیاس گام بردارد و در طول این مسیر نیز با طراحی طرح های صنعتی بزرگ مقیاس و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در تلاش است تا شرایطی را برای توسعه یافتگی در این بخش فراهم کند.

ایجاد طرح های اقتصادی، امنیت سرمایه گذاری، حمایت از سرمایه گذار و ایجاد جاذبه های سرمایه گذاری همگی می تواند از جمله عواملی باشد که سرمایه گذاران می توانند نسبت به سرمایه گذاری در استان فارس اقدام کنند البته در کنار موارد ذکر شده نزدیکی به دریا و کاهش هزینه های حمل و نقل نیز دیگر ویژگی های فارس برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

دارا بودن 32 شهرستان و اقلیم های متفاوت همگی از ویژگی های منحصر به فردی است که تنها در استان فارس می توان آن را جست و جو کرد از این رو می توان نسبت به سرمایه گذاری های مختلف در فارس اقدام کرد فرش قرمز حمایت مدیران فارس در انتظار سرمایه گذاران استاندار فارس گفت: یکی از مسیرهایی که برای سرمایه گذاران در استان فارس در نظر گرفته شده مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس آماده جذب سرمایه گذاران اقتصادی است

فارس آماده جذب سرمایه گذاران اقتصادی است