مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-26بين الملل

یونسکو خواستار ممنوعیت جهانی استفاده از تلفن های هوشمند در مدارس


گزارش جدید سازمان ملل توصیه کرده است که برای مقابله با ایجاد اختلال در کلاس درس، بهبود یادگیری و کمک به محافظت از کودکان در برابر آزار و اذیت سایبری، - گزارش جدید سازمان ملل توصیه کرده است که برای مقابله با ایجاد اختلال در کلاس درس، بهبود یادگیری و کمک به محافظت از کودکان در برابر آزار و اذیت سایبری، استفاده از تلفن های هوشمند در مدارس ممنوع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه گاردین ، یونسکو، آژانس آموزش، علم و فرهنگ سازمان ملل متحد گفت که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد استفاده بیش از حد از تلفن همراه با کاهش عملکرد آموزشی مرتبط است و سطح بالای استفاده از صفحات نمایش تأثیر منفی بر ثبات عاطفی کودکان دارد.

این سازمان اعلام کرد که درخواست برای ممنوعیت استفاده از تلفن های هوشمند پیام روشنی را ارسال می کند که فن آوری دیجیتال به عنوان یک کل از جمله هوش مصنوعی، باید همیشه تابع دیدگاه انسان محور آموزش باشد و هرگز جایگزین تعامل چهره به چهره با معلمان نشود.

یونسکو به سیاستگذاران در مورد استقبال نادرست از فناوری دیجیتال هشدار داد و استدلال کرد که تأثیر مثبت آن بر نتایج یادگیری و کارایی اقتصادی می تواند اغراق آمیز باشد و فناوری جدید همیشه بهتر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونسکو خواستار ممنوعیت جهانی استفاده از تلفن های هوشمند در مدارس

یونسکو خواستار ممنوعیت جهانی استفاده از تلفن های هوشمند در مدارس