مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-13پزشكي

چرا با تجهیزات ورزشی لاغر نمی شویم؟


محققان مدرسه پزشکی آیکان در مانت ساینای آمریکا گزارش کردند که بهترین ضربان قلب در سوزاندن چربی برای هر فردی متفاوت است و اغلب با «منطقه چربی سوزی» در تجهیزات ورزشی تجاری همخوانی ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی محققان مدرسه پزشکی آیکان در مانت ساینای آمریکا گزارش کردند که بهترین ضربان قلب در سوزاندن چربی برای هر فردی متفاوت است و اغلب با منطقه چربی سوزی در تجهیزات ورزشی تجاری همخوانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، محققان گفتند: تست بالینی ورزش که یک روش تشخیصی برای اندازه گیری پاسخ فیزیولوژیکی فرد به ورزش است، شاید ابزار مفیدتری برای کمک به افراد برای دستیابی به اهداف کاهش چربی مورد نظر باشد.

این تحقیق از رویکرد مدل سازی مبتنی بر یادگیری ماشینی استفاده کرده است.

دکتر هانا کیترل، محقق اصلی در آزمایشگاه هوش مصنوعی در پزشکی و علوم در دانشگاه آیکان می گوید: افرادی که هدفشان کاهش وزن یا کاهش چربی است ممکن است علاقه مند به ورزش با شدتی باشند که حداکثر سرعت چربی سوزی را ممکن می کند.

بیشتر دستگاه های ورزشی تجاری با توجه به سن، جنس و ضربان قلب گزینه منطقه چربی سوزی را ارائه می دهند، با این حال، منطقه چربی سوزی که اغلب توصیه شده، تایید نشده است، بنابراین افراد ممکن است با شدت هایی ورزش کنند که با اهداف کاهش وزن شخصی آنان همسو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا با تجهیزات ورزشی لاغر نمی شویم؟

چرا با تجهیزات ورزشی لاغر نمی شویم؟