مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-20ورزشي

شهردار گرمدره: خیابان و معابر شهر در شأن مردم نیست


شهردار گرمدره با اشاره به اینکه پیاده رو و خیابان های شهر شرایط خوبی ندارد، گفت: طی تفاهم نامه ای با نظام مهندسی استان قرار شد شرایط معابر شهری و خیابان ها بهبود یابد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مسعود نجفی، شهردار گرمدره، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن قدردانی از ایفای نقش رسانه های حاضر در این نشست برای توسعه شهر گرمدره، گفت: این شهر دروازه ورودی استان البرز تلقی می شود که حدود 20 سال است به عنوان زیر مجموعه کلانشهر کرج دارای شهرداری مستقل است.

وی افزود: مشکلات 15_20 ساله شهر گرمدره در این مدت فعالیت احصا شده است و از جمله آن جاده مخصوص و یا جاده شهید لشگری است که اجرایی شد.

همچنین کیفیت آب شرب و مدت زمان بالای قطعی آب شهر گرمدره از دیگر مواردی بود که با حمایت استانداری به نتیجه رسید.

شهردار گرمدره اضافه کرد: جمعیت گرمدره طبق برنامه توسعه شهری برای 15 هزار نفر برنامه ریزی شده بود اما امروز با 45 هزار نفر خدمات رسانی می شود، با این تفاسیر زیرساخت ها مساعد نبوده و سعی داریم سرانه های شهر را در حوزه های مختلف آموزش و پرورش، ورزشی، فرهنگی و… توسعه دهیم.

وی در ادامه به پروژه های عمرانی اجرایی گرمدره اشاره کرد و افزود: بالغ بر 250 میلیارد تومان اعتبار برای کارهای عمرانی در سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار گرمدره: خیابان و معابر شهر در شأن مردم نیست

شهردار گرمدره: خیابان و معابر شهر در شأن مردم نیست