مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-22ورزشي

تشکیل تیم های بازرسی مشترک پلیس اماکن و هیات پزشکی ورزشی برای نخستین بار


مسوول کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس از تشکیل 4 تیم ارزیابی متشکل از پلیس اماکن و هیات پزشکی ورزشی برای نظارت بر اماکن ورزشی سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسئول کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان، در نشست اعضای کمیته نظارت و بازرسی هیات پزشکی ورزشی فارس با رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان فارس 4 تیم ویژه بازرسی اداره اماکن و هیات پزشکی ورزشی فارس شامل 2 تیم آقایان و 2 تیم بانوان تشکیل و بازرسی های ویژه از باشگاه های ورزشی آغاز شد.

نوید عبدالهی فرد با اشاره به اینکه این بازرسی ها برای نخستین بار به صورت مشترک با اداره اماکن انجام می شود افزود: اولویت بازرسی ها بر اساس تخلفات ثبت شده باشگاه ها و گزارش های مردمی  است ضمن اینکه در کنار باشگاه های متخلف، نظارت بر سایر باشگاه ها نیز انجام می شود.

وی افزود: در نشست اعضای کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با سرهنگ محمد باستانی،  رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان فارس نیز هماهنگی های لازم انجام و برنامه ریزی روزانه برای بازرسی از باشگاه ها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های بازرسی مشترک پلیس اماکن و هیات پزشکی ورزشی برای نخستین بار

تشکیل تیم های بازرسی مشترک پلیس اماکن و هیات پزشکی ورزشی برای نخستین بار