مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-22ورزشي

از پیغام رسانی یک آمپول زن تا بسته شدن 70 درصد تیم های فوتبالی توسط یک نفر!


پیشکسوت فوتبال خوزستان می گوید دلالی به شکل های مختلف در فوتبال ایران اپیدمی شده است و مورد جدید دیگری هم به اسم اسپانسر مربی وارد این فوتبال شده است.

- از پیغام رسانی یک آمپول زن تا بسته شدن 70 درصد تیم های فوتبالی توسط یک نفر! ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان می گوید دلالی به شکل های مختلف در فوتبال ایران اپیدمی شده است و مورد جدید دیگری هم به اسم اسپانسر مربی وارد این فوتبال شده است.

منصور ربیعه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکلات فراوانی که فوتبال ایران با آن دست و پنجه نرم می کند و باعث شده فوتبال از شکل اصلی خود خارج شود، اظهارکرد: متاسفانه دو سه اصطلاح جدید وارد فوتبال شده است و با عناوین مختلف با دریافت پول بازیکنان را در این فوتبال جا به جا می کنند؛ در این بین برخی بازیکنان پول می دهند که فقط برای آن ها کارت بازی صادر شود که این مورد در همه جای این فوتبال است و برخی بازیکنان هم به واسطه سمت پدرشان با باشگاه ها قرارداد می بندند که فقط باشند و این بازیکنانی اصلا در طول فصل حتی پایشان به توپ هم نمی خورد.

وی ادامه داد: برخی از افراد که وارد این فوتبال شده اند، اصلا هدف شان فوتبال نیست و برای درآمدزایی و اهداف دیگر وارد فوتبال شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیغام رسانی یک آمپول زن تا بسته شدن 70 درصد تیم های فوتبالی توسط یک نفر!

از پیغام رسانی یک آمپول زن تا بسته شدن 70 درصد تیم های فوتبالی توسط یک نفر!