مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-08اقتصادي

قطعی برق در اسلام آبادغرب به صورت اضطراری انجام می شود


قطعی برق در اسلام آبادغرب به صورت اضطراری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی قطعی های مکرر و بدون اطلاع رسانی برق در شهرستان اسلام آباد غرب بعد از ظهر سه شنبه خبرنگاران این شهرستان با حضور در دفتر رییس اداره برق اسلام آباد غرب به بیان اعتراضات و مطالبات مردم پرداختند.

فرزاد درویشی در پاسخ به صحبت های خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت برق بر هیچکس پوشیده نیست و امروز زندگی بدون برق معنایی ندارد.

وی افزود: مصرف روزانه برق در استان کرمانشاه حدود 720 مگاوات است که مصرف برق شهرستان اسلام آباد غرب یک دهم این میزان یعنی حدود 70 مگاوات در روز است.

مدیر برق اسلام آباد غرب تصریح کرد: پیک مصرف استان کرمانشاه بیشتر در ساعت های شب است اما هر درجه که دمای هوا در کشور بیشتر می شود حدود یک هزار و 500 مگاوات مصرف برق کشور هم بیشتر می شود که این میزان 2 برابر مصرف برق روزانه کل کرمانشاه است.

وی گفت: دیسپاچینگ های ملی، منطقه ای و توزیع کل برق کشور را کنترل می کنند اگر افتی پیش بیاید و نیروگاهی به علت خرابی از مدار خارج شود دیسپاچینگ ها برای جلوگیری از پیش آمدن خاموشی در کشور به صورت اتوماتیک شبکه برق را مدیریت می کنند و با توجه به افزایش دمای امسال در کشور و افزایش مصرف بیش از اندازه در سطح کشور به صورت اضطرار تا الان خاموشی در سطح شهرستان پیش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق در اسلام آبادغرب به صورت اضطراری انجام می شود

قطعی برق در اسلام آبادغرب به صورت اضطراری انجام می شود