مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-11ورزشي

حواشی ها به پایان رسید؛ نیان الکترونیک برای فصل جدید تیمداری می کند


مدیرعامل تیم نیان الکترونیک مشهد گفت: ما تصمیم گرفتیم که برای فصل جدید لیگ برتر والیبال تیمداری کنیم و با قدرت در سطح اول والیبال ایران به عنوان نماینده خراسان رضوی حضور خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، با توجه به نتایج ایده آلی که تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در اولین فصل حضورش در لیگ برتر والیبال ایران به دست آورد و بعد از مدت ها توانست شور و هیجان را به سالن مهران مشهد بیاورد و چراغ این سالن را روشن کند، حالیکه 2 ماه مانده به شروع لیگ برتر والیبال ایران حواشی هایی پیرامون این تیم را گرفته و در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر عدم حضور این تیم دست به دست می شود.

امیرهوشنگ باغبان، مدیرعامل تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص حواشی های به وجود آمده برای این تیم جهت عدم تیمداری در فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران، اظهار کرد: ما تصمیم گرفتیم که برای فصل جدید لیگ برتر والیبال تیمداری کنیم و با قدرت در سطح اول والیبال ایران به عنوان نماینده خراسان رضوی حضور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ما فصل گذشته از مسئولان خراسان رضوی انتظاراتی داشتیم که برآورده نشده است، افزود: در فصل گذشته اشخاصی وعده و قول هایی را به ما دادند که متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی ها به پایان رسید؛ نیان الکترونیک برای فصل جدید تیمداری می کند

حواشی ها به پایان رسید؛ نیان الکترونیک برای فصل جدید تیمداری می کند