مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-02سياسي

سردار پورجمشیدیان: امنیت کامل در ارتفاعات پیرانشهر برقرار است


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نزسا گفت : ارتفاعات صعب العبور قندیل پیرانشهر سال های طولانی توسط اشرار و ضدانقلاب آلوده شده بود و برای مردم منطقه مشکلات بسیاری را ایجاد می کردند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی اکبر پورجمشیدیان از یگان های مستقر لشکر 3 حمزه علیه السلام در مناطق عملیاتی شمال غرب بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در این بازدید یک روزه در جریان تلاش و زحمات رزمندگان اسلام در ارتفاعات صعب العبور قندیل پیرانشهر در استان آذربایجان غربی قرارگرفته و از نزدیک با آنان دیدار و گفت وگو داشت و از زحمات رزمندگان تجلیل کرد.

    سردار پورجمشیدیان در جمع رزمندگان این یگان ها تصریح کرد: سال های طولانی این منطقه و این ارتفاعات توسط اشرار و ضدانقلاب آلوده شده بود و برای مردم منطقه مشکلات بسیاری را ایجاد می کردند؛ ولی با اراده و تلاش رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه این مناطق امروز پاکسازی شده و امنیت کامل در آن برقرار است.

    وی افزود: حضور رزمندگان اسلام در این منطقه حاکی از روحیه جهادی، تلاش و روحیه عاشورایی این عزیزان است و ما خاضعانه در برابر این بزرگواران ادای احترام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پورجمشیدیان: امنیت کامل در ارتفاعات پیرانشهر برقرار است

سردار پورجمشیدیان: امنیت کامل در ارتفاعات پیرانشهر برقرار است