مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-30اقتصادي

اختصاص 31 میلیارد تومان اعتبار به بخش آب و خاک شهرستان کوهرنگ


مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال جاری 31 میلیارد تومان اعتبار به بخش آب و خاک شهرستان کوهرنگ اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری کوهرنگ گفت: طی سال جاری 31 میلیارد تومان به پروژه های تامین آب، کانال ها و سربندهای این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سنوات گذشته چشمگیر است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سه برنامه در بخش کشاورزی شهرستان کوهرنگ در اولویت قرار دارد، افزود: این طرح ها شامل جذب تخصیص ها در حوزه کارون، اجرای پروژه های تامین آب و توسعه دامپروری است.

وی اضافه کرد: پروژه های تامین آب با پیشرفت فیزیکی بالا و با کمک بنیاد برکت در حال اجراست و انتظار می رود در این حوزه از مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوص استفاده کرد و شتاب بیشتری به اجرای پروژه ها داد.

برزگر بیان کرد: در راستای توسعه واحدهای دامپروری کوهرنگ سه نقطه جهت احداث مجتمع های دامپروری دام سبک پیشنهاد شده است که انتظار می رود شرکت آب منطقه ای شهرستان جهت تخصیص آب همکاری لازم را انجام دهد تا بتوانیم به تعهدات در این زمینه عمل کنیم.

محصولات کشاورزی شهرستان کوهرنگ برندسازی شود مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در ادامه بر برندسازی و نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 31 میلیارد تومان اعتبار به بخش آب و خاک شهرستان کوهرنگ

اختصاص 31 میلیارد تومان اعتبار به بخش آب و خاک شهرستان کوهرنگ