مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-30سياسي

فتنه سال گذشته خطای محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی بود


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به شباهت های عملیات مرصاد و فتنه سال گذشته، گفت: فتنه سال گذشته خطای محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و همچنین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 و اولین یادواره شهدای جهادگر استان کرمانشاه که در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی به انجام درست وظایف و تکالیف توسط تک تک ما نیاز دارد.

وی به مقایسه عملیات مرصاد و اغتشاشات سال گذشته پرداخت و افزود: فتنه شباهت هر دوی آنها است، چرا که در پایان جنگ تحمیلی زمانی که فضا آرام شده بود منافقین با فتنه به خاک کشور حمله کردند و در اغتشاشات سال گذشته نیز دشمنان و عناصر آنها در داخل کشور به فتنه انگیزی پرداختند.

وی ادامه داد: بی نظیرترین فتنه ای که دشمن و جبهه استکبار در سال گذشته با یک جنگ ترکیبی و چند وجهی می توانست طراحی کند، به میدان آوردن تعدادی ناچیزی از سلبریتی ها در جمع فتنه گران و اغتشاشگران چه در داخل و چه در خارج کشور بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه اغتشاشات سال گذشته را می توان یک عملیات نامید، بیان کرد: اگر کسی آن را به یک اغتشاش تنزل دهد در حق همان دشمنان انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه سال گذشته خطای محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی بود

فتنه سال گذشته خطای محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی بود