مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-30بين الملل

ادعاهای جدید درباره حادثه اوپرت


اوایل هفته گذشته تصاویر یک کمپ طبیعت گردی در جایی میان سمنان و مازندران خبر ساز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در گزارش رویداد24 ادعاهای جدیدی در خصوص حادثه اوپرت مطرح شده که در پی می آید: اوایل هفته گذشته تصاویر یک کمپ طبیعت گردی در جایی میان سمنان و مازندران خبر ساز شد.

طبیعت گرد های حاضر در کمپ منطقه ییلاقی اوپرت با انتشار تصاویری مدعی شدند گروهی با لباس نظامی و اسلحه به اهالی کمپ حمله ور شده اند و بدون ارائه هیچ حکم قضایی یا دلیلی آن ها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

کمی بعد از انتشار تصاویر و ویدئو های ضرب و شتم در اوپرت، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد افرادی در تاریکی در حال شعار دادن علیه نهاد های نظامی اند.

رویداد24 برای پیگیری موضوع با فرمانداری مهدیشهر سمنان، شهرستانی محل ییلاق اوپرت تماس گرفت، اما بعد ازچندین تماس موفق به گفتگو با مجتبی اقوامی پناه فرماندار این شهرستان نشد.

با این وجود رییس دفتر فرماندار بعد از پیگیری های مکرر اعلام کرد موضوع از سطح فرمانداری بالاتر رفته و در این مورد باید با استاندار سمنان گفتگو کنید.

استانداری سمنان: در ماجرای حمله به گردشگران اوپرت سپاه باید اطلاع رسانی کند حجت الله یحیایی سخنگو و معاون مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان در پاسخ به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای جدید درباره حادثه اوپرت

ادعاهای جدید درباره حادثه اوپرت