مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:352023-07-31بين الملل

رواج فقر و شرایط سخت اقتصادی در کشور ثروتمند سوئد


طبق اعلام یک رسانه سوئدی، در حالی که سوئد از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می شود، برخی شهرهای شناخته شده آن با فقر و شرایط سخت اقتصادی مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری SCI مرکز السویدی للمعلومات (مرکز اطلاع رسانی غیر دولتی در سوئد)، در گزارشی با عنوان فقیرترین شهر سوئد.

بیش از یک سوم جمعیت آن با اتکا به حمایت های اجتماعی زندگی می کنند و کارگران با دستمزدهای پایین به سر می برند تاکید کرد که شمار قابل توجهی از جمعیت 10 میلیونی سوئد در سایه تورم موجود در این کشور در فقر به سر می برند.

در ابتدای این گزارش آمده است: اگر در سوئد در شهر فیلیپستاد زندگی می‎ کنید، باید بگوییم که در فقیرترین شهر این کشور زندگی می کنید، بیش از یک سوم جمعیت این شهر فقیر هستند، در حالی که یک سوم دیگر از افراد کم درآمد و یک سوم باقیمانده با درآمد متوسط و ​​با میانگین درآمد هستند.

در این گزارش آمده است: شهر فیلیپستاد، واقع در شمال کارلستاد، از شدیدترین اثرات اقتصادی تورم رنج می برد که برای ساکنان آن افسرده کننده است.

دشواری های زندگی در شهر نیز به دلیل گرانی مواد غذایی و افزایش نرخ سود وام ها موجب می شود شب ها شهر کاملاً مرده به نظر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواج فقر و شرایط سخت اقتصادی در کشور ثروتمند سوئد

رواج فقر و شرایط سخت اقتصادی در کشور ثروتمند سوئد