مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-05سياسي

حضور رییس قوه قضاییه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بازپرس»


رییس قوه قضاییه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بازپرس» حضور یافت.

- حضور رییس قوه قضاییه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بازپرس رییس قوه قضاییه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بازپرس حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با حضور در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بازپرس ، ضمن بازدید از پشت صحنه و مراحل مختلف تولید این مجموعه تلویزیونی، با عوامل و دست اندرکاران ساخت آن در فضایی صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.

رییس قوه قضاییه در گفت وگویی که با گروه هنری دست اندرکار در ساخت مجموعه تلویزیونی بازپرس داشت، ضمن اشاره به تأثیر شگرف کارهای هنری در ترویج فضائل و خوبی ها، اظهار داشت: هنر، عنصری گرانبها برای گسترش ارزش های معرفتی و عملی است و پاسداشت هنر متعالی، امری ممدوح و مورد تاکید است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: خیلی از مسائل را نمی توان با صِرف گفتن و صِرف نوشتن منتقل کرد، بلکه در انتقال و ترویج آن ها نیاز به بهره گیری از ظرافت های هنری است؛ فیلم و سریال نیز در زمره قالب ها و ساختارهایی است که ظرافت های هنری در آن ها تجلی می یابد و مضامینی که در این قالب ها عرضه می شوند به مرحله اثربخشی و ماندگاری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس قوه قضاییه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بازپرس»

حضور رییس قوه قضاییه در محل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بازپرس»