مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-22پزشكي

روند شیوع ویروس گوارشی در اردستان ثابت شده است


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: بیماری ویروسی که به تازگی شایع شده علائمی مشابه کرونا دارد و با درمان های انجام شده روند بیماران مبتلا به ویروس گوارشی ثابت شده است.

- سید حامد روحانی در گفت وگو با بررسی می کنیم و علائم دل درد، تب، اسهال و استفراغ از علائم شایع ویروس گوارشی است همچنین ممکن است در برخی موارد علائم تنفسی نیز داشته باشد.

رییس بیمارستان اردستان خاطرنشان کرد: توصیه های پزشکی مجموعه کادر درمان بیمارستان اردستان این است که حتماً مردم شهرستان مسائل بهداشتی از قبیل شست وشوی دست ها و استفاده از ماسک در محیط های شلوغ را رعایت کنند تا از پیشرفت ویروس جلوگیری شود.

روحانی ادامه داد: اکثر افراد مبتلا به بیماری های ویروسی به صورت سرپایی در اورژانس بیمارستان درمان می شوند ولی در مواردی ممکن است برخی افراد به دلیل سن بالا یا سیستم ایمنی ضعیف در بیمارستان بستری شوند.

وی تصریح کرد: حدود دو هفته است که ویروس گوارشی در اردستان شیوع پیدا کرده و آمار مراجعان مبتلا به این ویروس روزانه بین 80 تا 100 بیمار متغیر است همچنین توصیه می شود افراد دارای علائم بیماری چند روزی در منزل استراحت کنند.

رییس بیمارستان اردستان یادآور شد: این ویروس در اکثر اوقات در کودکان با علائم گوارشی ظاهر می شود اما اکثراً در بزرگسالان با علائم تنفسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند شیوع ویروس گوارشی در اردستان ثابت شده است

روند شیوع ویروس گوارشی در اردستان ثابت شده است