مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-05پزشكي

تخصیص پاداش ویژه به طرح های محصول محور و ثبت اختراع


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در رویکرد جدید وزارت بهداشت تلاش شده نگاه ویژه به طرح های محصول محور و ثبت اختراع صورت گیرد و مشمول پاداش ویژه ای شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا عسگری صبح شنبه در نشست صمیمانه با معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: از سال 2020 تا 2023 با رشد 25 درصدی تولید مقالات پژوهشی در دانشگاه روبرو بودیم، امید است امسال نیز با رشد قابل توجه تولید مقالات نیز مواجه باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه برخی از مراکز تحقیقات و فناوری دانشگاه از فضای فیزیکی مناسب و در شأن برخوردار نبودند، با پشتیبانی ریاست محترم دانشگاه و با پیگیری های انجام شده 17 مرکز تحقیقاتی در مجموعه مراکز تحقیقاتی دانشگاه تجمیع شدند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به افزایش 25 تا 100 درصدی حداقل سهم پژوهانه اعضای هیأت علمی اشاره کرد و افزود: بازنگری و اصلاحات جدی در شیوه نامه اجرایی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه صورت گرفت که منجر به تسهیل و تسریع در فرایند تصمیم گیری، فرایند پایان نامه ها و طرح های پژوهشی شد.

وی افزود: در رویکرد جدید معاونت تلاش شده نگاه ویژه به طرح های محصول محور و ثبت اختراع صورت بگیرد و مشمول پاداش ویژه ای بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص پاداش ویژه به طرح های محصول محور و ثبت اختراع

تخصیص پاداش ویژه به طرح های محصول محور و ثبت اختراع