مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-14سياسي

تقویت همکاری های مشترک تبریز و شهرهای گینه کوناکری با انتقال تجارب مدیریت شهری


در راستای توسعه ارتباطات تبریز و شهرهای مهم قاره آفریقا، زمینه امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی تبریز با یکی از این شهرها به خصوص در کشور گینه کوناکری را فراهم می کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در راستای توسعه ارتباطات تبریز و شهرهای مهم قاره آفریقا، زمینه امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی تبریز با یکی از این شهرها به خصوص در کشور گینه کوناکری را فراهم می کنیم.

جمشید پرویزی، سفیر ایران در گینه کوناکری در دیدار با شهردار تبریز اظهار کرد: پس از استقرار در محل خدمت جدید در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور گینه کوناکری، شناسایی و معرفی سرمایه گذاران ایرانی ساکن خارج و سرمایه گذاران خارجی به همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 را در دستور کار قرار می دهیم.

شهردار تبریز نیز گفت: انتقال تجارب مدیریت شهری تبریز محل مناسبی برای اشتراکات تبریز و شهرهای گینه کوناکری است.

یعقوب هوشیار بیان کرد: یکی از مهم ترین سرفصل های همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز، تجاری سازی تولیدات شرکت های دانش بنیان است،.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: گینه کوناکری کشوری مسلمان است که اشتراکات دینی زیادی با ایران دارد؛ در همین راستا از توسعه همکاری با کشورهای آفریقایی به خصوص در حوزه گردشگری و گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری های مشترک تبریز و شهرهای گینه کوناکری با انتقال تجارب مدیریت شهری

تقویت همکاری های مشترک تبریز و شهرهای گینه کوناکری با انتقال تجارب مدیریت شهری