مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-11حوادث

از کشف 540 کیلو مواد تا عودت 10 میلیارد ریال به مالباختگان در استان یزد


اخبار واصله از پلیس استان یزد در بخشهای مختلف نشان از استمرار تلاش شبانه روزی و قاطعانه ی نیروهای جان بر کف انتظامی در مقابله با هر گونه تخلف که امنیت جامعه را تهدید می کند، - دارد.

کشف 540 کیلو موادافیونی در یزد سرهنگ منوچهر نصیری جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس یزد در اجرای طرح مبارزه با موادمخدر، 540 کیلو تریاک و شیشه را کشف کردند.

وی در این باره اظهار کرد: در راستای مبارزه با باندهای وارد کننده موادافیونی، ماموران پلیس استان یزد طرح ضربتی برخورد با سوداگران مرگ را به مدت 24 ساعت در محورهای مواصلاتی به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و ایستگاه های بازرسی استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی و کار عملیاتی، شش دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادافیونی را در محورهای مواصلاتی یزد شناسایی و آنها را متوقف کردند.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از خودروها 540 کیلوگرم موادمخدر شامل 524 کیلو و 100 گرم تریاک و 15 کیلو و 900 گرم شیشه از قاچاقچیان کشف شد.

نصیری افزود: در این خصوص 13 قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از شرق کشور به مرکز و شهرهای شمالی را داشتند، دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

قاچاقچی حشیش در قطار دستگیر شد سرهنگ محمدرضا طالبی رییس پلیس راه آهن استان یزد از دستگیری قاچاقچی و کشف 15 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 540 کیلو مواد تا عودت 10 میلیارد ریال به مالباختگان در استان یزد

از کشف 540 کیلو مواد تا عودت 10 میلیارد ریال به مالباختگان در استان یزد