مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:122023-08-14سياسي

خدمت و امید آفرینی از مهمترین راهبردهای سند اعتلای بسیج است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جهاد تبیین، خدمت و امید آفرینی از مهمترین راهبردهای سند اعتلای بسیج است، گفت: بزرگترین کار تبیینی توسط جهادگران در میدان عمل اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت هاست، اظهار داشت: دشمن یک زمانی فکر می کرد با ابزار نظامی می تواند کاری از پیش ببرد، اما شکست خورد ولی رویه خود را طی سال های اخیر تغییر داده و جنگ ترکیبی شناختی را به راه انداخته است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمن همواره تاکتیک ها و روش های خود را تغییر می دهد و دست از توطئه و دشمنی برنمی دارد، تصریح کرد: بسیج در همه عرصه ها باید حضور داشته باشد، چرا که ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی و ترکیبی قرار داریم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، خدمت و امید آفرینی از مهمترین راهبردهای  سند اعتلای بسیج است، گفت: بزرگترین کار تبیینی توسط جهادگران در میدان عمل اتفاق می افتد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در تبیین و روایت های نخست و انعکاس هنرمندانه ضعیف عمل می کنیم، گفت: هدف دشمن تضعیف انقلاب است و درصد است هر جا که میدان خالی باشد به هر نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت و امید آفرینی از مهمترین راهبردهای سند اعتلای بسیج است

خدمت و امید آفرینی از مهمترین راهبردهای سند اعتلای بسیج است