مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-31سياسي

زاکانی: حدود 30 هزار دستفروش در تهران وجود دارد


حدود 20 الی 30هزار و شاید بیشتر دستفروش در تهران وجود دارد که بخش عمده شان داخل مترو هستند و یک بخش هم در خیابان و معابر قرار دارند و ما به دنبال این هستیم که آنها را ساماندهی کنیم.

- شهردار تهران گفت: ساماندهی دستفروشان را انجام می دهیم و نقطه آغازش هم احتمال قریب به یقین برخی از معابر حساس و داخل مترو است.

  علیرضا زاکانی در گفت وگو با ایلنا، درباره ساماندهی دستفروشان اطراف حریم تئاتر شهر و بحث بازگشت آنها به این محدوده گفت: ان شاالله بازنمی گردند برای شان جای دیگری درست می کنیم.

  شهردار تهران با بیان این که دستفروشی در تهران نیاز به ساماندهی دارد ، بیان کرد: حدود 20 الی 30هزار و شاید بیشتر دستفروش در تهران وجود دارد که بخش عمده شان داخل مترو هستند و یک بخش هم در خیابان و معابر قرار دارند و ما به دنبال این هستیم که آنها را ساماندهی کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: با ساماندهی دستفروشان به دنبال این هستیم که آنها که از این مسیر ارتزاق می کنند، مسئولیت کار خودشان را بپذیرند و از طرفی دیگر متعرض حریم ها نشوند.

    زاکانی اظهار داشت: ساماندهی دستفروشان را انجام می دهیم و نقطه آغاز آن هم احتمال قریب به یقین برخی از معابر حساس و داخل مترو است که بتوانیم این ساماندهی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: حدود 30 هزار دستفروش در تهران وجود دارد

زاکانی: حدود 30 هزار دستفروش در تهران وجود دارد