مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-24سياسي

فراخوان جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری اعلام شد


فراخوان سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با هدف تشویق سازمان ها برای خودارزیابی و تبادل تجربیات اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین دوره استقرار و ارزیابی مدل تعالی گردشگری در سال جاری به دنبال چند سال تحقیق و بررسی توسط پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی به نیابت سازمان جهاد دانشگاهی و با حمایت وزارت میراث فرهنگی آغاز شد.

با تشکیل دبیرخانه و شکل گیری ارکان جایزه فرآیند بازنگری و تصویب مدل، برنامه ریزی شکل دهی تیم های ارزیابی فراخوان شرکت ها، ارزیابان و آموزش ارزیابان و مدیران تعالی سازمان ها انجام و مقرر شد ارزیابی ها از سازمان های متقاضی توسط تیم های 4 تا 6 نفره در مرداد و شهریور انجام شود و نتایج به تصویب کمیته ارزیابی و شورای سیاست گذاری برسد.

جایزه ملی صنعت گردشگری یک نماد ملی است و برای اعتلای شأن آن به دو عامل بسیار مهم توجه خاص شده است، سلامت نظام ارزیابی و بی شائبه بودن آن به عنوان عامل اصلی جلب احترام و اعتماد مردم در طول زمان، دقت در کیفیت ارائه خدمات و ارزش آفرینی فرآیند ارزیابی از جمله این موارد است.

مراسم اهدای تقدیرنامه های سازمان های برتر در گردهمایی با حضور فعالان صنعت گردشگری در روز 29 مهر و با حضور مقامات مرتبط از وزارت میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی و سایر سازمان های دخیل برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری اعلام شد

فراخوان جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری اعلام شد