مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-24ورزشي

لزوم تشدید نظارت ها بر باشگاه های خانگی شمیرانات


فرماندار شمیرانات بر لزوم تشدید نظارت ها در حوزه باشگاه های خانگی این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی ذاکریان صبح دوشنبه در جلسه شورای ورزش شمیرانات که با حضور محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی، کرمعلی ایرجی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، حسین رحیمی پور رییس این اداره در شمیرانات و جمعی از پیشکسوتان ورزشی و نمایندگان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و یاران با وفای ایشان، با اشاره به اهمیت نظارت در حوزه ورزش بیان داشت: با عنایت به نگاهی که به انسان، هدف از آفرینش و مسیر سعادت آن تعریف می کنیم، تمام ابزار و امکانات باید در خدمت قرار گیرد تا پیشرفت و سعادت محقق شود.

وی افزود: بر اساس این منطق، تربیت بدن و ورزش، به خودی خود هدف نیست و ابزاری برای به سعادت رساندن انسان است، لذا بایستی در این مسیر از هرچه به هدف آسیب می زند، دوری کنیم.

ذاکریان با اشاره به باشگاه های خانگی ابراز داشت: برخی روش ها نه تنها ابزاری در مسیر رسیدن به سعادت نیست، بلکه عکس آن حرکت می کند، که یکی از وجوه آن بی بند و باری هاست که در این حوزه بروز دارد.

وی ادامه داد: امروزه بسیاری از ورزش ها، و سبک و سیاق پرداختن به آن ها، سبکی که هم خوان با فطرت و در مسیر سعادت انسان باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشدید نظارت ها بر باشگاه های خانگی شمیرانات

لزوم تشدید نظارت ها بر باشگاه های خانگی شمیرانات