مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:552023-07-29اجتماعي

لزوم تمرکز آموزش های فنی و حرفه ای بر نیاز دستگاه ها


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر لزوم تمرکز ارائه آموزش های فنی و حرفه ای مبتنی بر نیاز دستگاه های مختلف به نیروی ماهر تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر لزوم تمرکز ارائه آموزش های فنی و حرفه ای مبتنی بر نیاز دستگاه های مختلف به نیروی ماهر تاکید کرد.

دکتر مهرداد نیکو در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اظهار کرد: مهارت آموزی از مهمترین برنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان است و با توجه به آن، تمرکز اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان باید بر نیاز دستگاه های مختلف به نیروی ماهر و برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مهارتی در آن زمینه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام ملایی هزاروندی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان نیز در این نشست عنوان کرد: رویکرد ما در آموزش های مهارتی، تمرکز بر مهارت های نوین و حرفه های اشتغال محور بر پایه نیازهای موجود است و یکی از افتخارات ما این است که بدون دریافت تسهیلات از دولت و به واسطه آموزش های اشتغال محور، شغل ایجاد می کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه های مختلف آموزشی و صنعتی با توجه به ظرفیت های خود باید فنی و حرفه ای را در مهارت آموزی همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز آموزش های فنی و حرفه ای بر نیاز دستگاه ها

لزوم تمرکز آموزش های فنی و حرفه ای بر نیاز دستگاه ها