مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 22:452023-08-15سياسي

همه ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می دانند


وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی در توصیف اقدام فردی که تروریست مسلح در حرم شاهچراغ را مهار کرد نوشت: همه ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی در توصیف اقدام فردی که تروریست مسلح در حرم شاهچراغ را مهار کرد نوشت: در روزهای گذشته تصاویر رشادت خادم جوان حرم حضرت شاهچراغ (ع) برای خلع سلاح و مهار آن تروریست بی رحم بارها مورد رؤیت و تحسین هم وطنان قرار گرفت.

وی افزود: آنچه که این قهرمان شجاع برای حفاظت از آن، جان عزیزش را کف دست می گیرد و آنگونه دوان دوان و بی پروا خود را به تروریست وحشی می کوبد امنیت ملی نام دارد.

وزیر امور خارجه نوشت: این صحنه بار دیگر ثابت کرد، همه ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می دانند؛ زیرا که همگان می دانند امنیت ملی سرمایه ی گران بهایی است که به سادگی حاصل نمی شود و برای کسب کمالش باید مجاهدت ها و جانفشانی ها کرد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال، خون شهدا و هوشیاری مردم از یک کشور وابسته و مصرف کننده امنیت، تبدیل به تأمین کننده امنیت در منطقه شده است؛ به همین دلیل دشمنان برای سلب آرامش و ضربه به مدل موفق و مردمی امنیت در کشور، دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می دانند

همه ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می دانند