مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-13سياسي

ممنوعیت صید شیرماهی با روش گوشگیر از 25 مردادماه درآب های هرمزگان


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: صید ماهی شیر با روش گوشگیر از تاریخ 25 مرداد تا 25 مهرماه (16AUG-16OCT) به مدت دو ماه در آبهای هرمزگان ممنوع اعلام شد.

- بندرعباس - معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: صید ماهی شیر با روش گوشگیر از تاریخ 25 مرداد تا 25 مهرماه (16AUG-16OCT) به مدت دو ماه در آبهای هرمزگان ممنوع اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جوانمرد پیش از طهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: باتوجه به عضویت ایران در کمیسیون منطقه ای شیلاتی (Recofi) و همچنین بر اساس تصمیمات و مصوبات دهمین اجلاس کمیسیون مذکور و اعلام سازمان شیلات ایران، صید ماهی شیر با روش گوشگیر از تاریخ 25 مرداد تا 25 مهرماه (16AUG-16OCT) به مدت دو ماه در آبهای هرمزگان و همچنین دیگر کشورهای عضو ممنوع اعلام شده است.

جوانمرد ضمن تاکید بر همکاری صیادان زحمتکش هرمزگان، در راستای اجرای هر چه بهتر این تصمیم ملی و منطقه ای و خود داری از هر گونه صید ماهی شیر با روش گوشگیر در بازه زمانی تعیین شده ،از صیادان خواست تا در کنترل و نظارت کامل بر روند اجرا و انجام این مهم مانند همیشه نهایت همکاری را با مجموعه شیلات استان و یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صید شیرماهی با روش گوشگیر از 25 مردادماه درآب های هرمزگان

ممنوعیت صید شیرماهی با روش گوشگیر از 25 مردادماه درآب های هرمزگان