مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-26سياسي

علت های مؤثر در کاهش ازدواج و فرزندآوری


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: در کنار مسائل اقتصادی، رقابت های نامناسب در حوزه سبک زندگی، تجمل گرایی و مانند آن ها از جمله علت های مؤثر در کاهش ازدواج و فرزندآوری در جامعه است.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی تشریح کرد علت های مؤثر در کاهش ازدواج و فرزندآوری ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: در کنار مسائل اقتصادی، رقابت های نامناسب در حوزه سبک زندگی، تجمل گرایی و مانند آن ها از جمله علت های مؤثر در کاهش ازدواج و فرزندآوری در جامعه است.

زهرا کوهی، در جلسه کارگروه خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اهر با تأکید بر فرهنگ سازی در خانواده ها برای فرزندآوری و جوانی جمعیت، افزود: متوسط فاصله ازدواج تا تولد نخستین فرزند در این استان چهار تا 4.

5 سال است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی متولی امور جوانان باید در این زمینه به وظایف خود عمل کنند، اظهار کرد: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که شامل 73 ماده است، وظایفی بر عهده دستگاه ها و ادارات گذاشته شده است که انتظار می رود هر یک از این دستگاه ها زوج های جوان را برای فرزندآوری و جوانی جمعیت تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت های مؤثر در کاهش ازدواج و فرزندآوری

علت های مؤثر در کاهش ازدواج و فرزندآوری