مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-09اقتصادي

اتاق بازرگانی سمنان از حقوق مؤدیان مالیاتی دفاع می کند


نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: نمایندگان اتاق بازرگانی باید به مسائل روز و دستورالعمل های جدید مالیاتی آگاهی داشته باشند تا بتوانند از حقوق مؤدیان دفاع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر جمعه ای، نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان صبح امروز در جلسه کمیسیون مالیات و بیمه اتاق بازرگانی سمنان اظهار کرد: نمایندگان اتاق وظایف مهمی بر عهده دارند و یکی از آنها، حمایت قانونی از مؤدیان و فعالان اقتصادی است.

وی افزود: نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در امور مالیاتی باید به مسائل روز و دستورالعمل های جدید مالیاتی آگاهی داشته باشند تا بتوانند از حقوق مؤدیان دفاع کنند و قبول این مسؤولیت بسیار حائز اهمیت است.

عبدالحمید دربانیان، رییس کمیسیون مالیات و بیمه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز در مورد بروز بودن نمایندگان اتاق در امور مالیاتی و اینکه ارائه مطالب و مشکلات در کمیسیون می تواند راهکارهای مناسبی را در اختیار نمایندگان اتاق و فعالان اقتصادی قرار دهد، از آنان خواست تا تعامل خود را با کمیسیون های اتاق بیشتر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی سمنان از حقوق مؤدیان مالیاتی دفاع می کند

اتاق بازرگانی سمنان از حقوق مؤدیان مالیاتی دفاع می کند