مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-21ورزشي

اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان در اردستان


سرمربی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران گفت: آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی در اردستان در حال برگزاری است.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران گفت: آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی در اردستان در حال برگزاری است.

حسین نجاتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی در اردستان از تاریخ 24 مردادماه آغاز شده و تا 10 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ورزشکاران تیم از آمادگی نسبی برخوردار هستند و تلاش خواهیم کرد تا در روزهای باقیمانده و اعزام به مسابقات به آمادگی صد در صد برسند تا بتوانند در مسابقات برای ایران افتخارآفرینی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو ایران با بیان اینکه در این اردو 8 نفر ورزشکار پسر در بخش پومسه رو و 7 نفر ورزشکار دختر حاضر هستند، تصریح کرد: هفتمین دوره مسابقات نوجوانان پومسه و پنجمین دوره مسابقات نونهالان تکواندو پومسه آسیا از 12 تا 18 شهریورماه در لبنان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان در اردستان

اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان در اردستان