مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-16اجتماعي

هشدار کمبود 237 محیط بان در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت از محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با کمبود محیط بان در استان مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد با توپوگرافی عمدتا کوهستانی با 75 محیط بان حفاظت می شود که اگر بخواهیم با استاندارد جهانی تعداد نیروهای مورد نیاز را بسنجیم با کمبود 237 محیط بان مواجه ایم.

استان  تنوع زیستی بالایی دارد ، دنا 40 قله بالای 4هزار متری دارد ، بخش زیادی از محیط بانان بصورت شیفت بندی و دوره ای برای رصد و پایش به کوهستانی اعزام می شوند و با توجه به کمبود محیط بان می طلبد طبیعت دوستان جهت حفظ محیط زیست و انتقال آن به نسل آینده به کمک محیط زیست بیایند.

اسلام جاودان خرد با اعلام هشدار کمبود محیط بانان گفت: بخش اعظمی از نیروهای محیط بان در آستانه بازنشستگی هستند این در حالی است که با کمبود محیط بان مواجه  مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با 75 محیط بان 312 هزار هکتار را محافظت می کنیم وی بیان کرد: مطابق با استاندار جهانی هر هزار هکتار یک محیط بان ، برای 312 هزار هکتار مناطق حفاظت شده در کهگیلویه وبویراحمد 312 محیط بان نیاز داریم .

این مسوول خاطرنشان کرد: 75 محیط بان در 312 هزار هکتار مشغول فعالیتند علی رغم کمبود نیرویی که داریم بخش زیادی از محیط بان در آستانه بازنشستگی قراردارند و این زنگ هشداری است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کمبود 237 محیط بان در کهگیلویه و بویراحمد

هشدار کمبود 237 محیط بان در کهگیلویه و بویراحمد