مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-15حوادث

درگیری موبایل قاپ 19 ساله با ماموران پلیس برای فرار از دستگیری


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک موبایل قاپ 19 ساله که در جریان دستگیری به ماموران پلیس حمله ور شده بود، خبر داد.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک موبایل قاپ 19 ساله که در جریان دستگیری به ماموران پلیس حمله ور شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد معظمی گودرزی در این باره گفت: در تاریخ بیست و دوم مردادماه امسال ماموران عملیات کلانتری 114 غیاثی درحال گشت زنی در محدوده خیابان صفری تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش، مشکوک شده و رفتار موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

دقایقی بعد راکب موتورسیکلت به سرعت به سمت زنی که در آن سوی خیابان درحال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و پس از قاپیدن گوشی تلفن همراه وی، از محل متواری شد.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، گفت: همزمان با آغاز عملیات تعقیب و گریز میان متهم و ماموران گشت انتظامی، مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی نیز اعلام شده و طرح مهار به اجرا درآمد.

دقایقی بعد نیز ماموران موفق به متوقف کردن موتور سیکلت شدند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه متهم پس از توقف موتورسیکلتش، به سمت ماموران حمله ور شد، گفت: این فرد به سمت ماموران حمله کرد تا شاید بتواند فرار کند، اما با آمادگی بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری موبایل قاپ 19 ساله با ماموران پلیس برای فرار از دستگیری

درگیری موبایل قاپ 19 ساله با ماموران پلیس برای فرار از دستگیری