مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-15سياسي

پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در بین بانوان بر مسأله درمان اولویت دارد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسأله اعتیاد بانوان به مواد مخدر پیشگیری بر درمان اولویت دارد ، گفت: در این رابطه موضوع آموزش بسیار ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، انسیه خزعلی؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست کمیته تخصصی زنان و خانواده ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در مساله اعتیاد بانوان به مواد مخدر، پیشگیری بر درمان اولویت دارد، بر این اساس باید آموزش های پیشگیرانه که منجر به ایجاد باور قلبی و تقویت معنویت در میان دختران و بانوان گردد، صورت بگیرد، این امر باید از مدارس شروع شود و در دانشگاه ها با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

در ابتدای این دیدار معصومه فلاحیان، معاونت بررسی های راهبردی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در راستای رفع آسیب اجتماعی اعتیاد، باید به سمت مردمی شدن نگاه مبارزه با مواد مخدر پیش برویم.

در ادامه جمالو؛ با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقدام فوق العاده در پیشگیری از اعتیاد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر، خاطر نشان کرد:  حدود 4000 شهید، جان عزیزشان را برای سلامت جان مردم شریف ایران هزینه کردند که رسالت ما را در این زمینه مضاعف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در بین بانوان بر مسأله درمان اولویت دارد

پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر در بین بانوان بر مسأله درمان اولویت دارد