مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-21ورزشي

روایت بانوی بسکتبالیست اصفهانی از تاریخ سازی تیم ملی


بازیکن اصفهانی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: می دانستیم فقط تیم قهرمان می تواند به دیویژن الف صعود کند، بازی فینال را با یک امتیاز اختلاف واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم.

- معصومه اسماعیل زاده بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال بانوان در دیویژن ب کاپ آسیا اظهار داشت: واقعا برای قهرمانی رفته بودیم، همه هدف و تلاش ما قهرمانی بود زیرا می دانستیم فقط تیم قهرمان می تواند به دیویژن الف صعود کند.

وی ادامه داد: سختی های زیادی را تحمل کرده بودیم و تمرینات خوبی انجام داده بودیم، بازی فینال را با یک امتیاز اختلاف واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم.

  اسماعیل زاده تصریح کرد: البته کسب نایب قهرمانی بعد از سال های زیاد خیلی پیشرفت خوبی است و از این بابت خوشحال هستیم، این یک پیشرفت بزرگ برای ما بود و نوید این را می دهد که در آینده می توانیم قهرمان شویم.

بازیکن اصفهانی تیم ملی بسکتبال بانوان خاطرنشان کرد: از اردیبهشت ماه وارد اردوهای تیم ملی شدیم و تمرینات را زیر نظر مربی خارجی تیم ملی انجام دادیم، بازی های تدارکاتی نیز داشتیم که سبب شد آمادگی خوبی کسب کنیم، فدراسیون قبل از مسابقات کاپ آسیا بازی های تدارکاتی خوبی در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی بسکتبالیست اصفهانی از تاریخ سازی تیم ملی

روایت بانوی بسکتبالیست اصفهانی از تاریخ سازی تیم ملی