مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-16سياسي

مسابقات سراسری قرآن کریم یک مانور سیاسی جهانی است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم توسط برخی کشورهای غربی، گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم یک مانور سیاسی جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مانور سیاسی تلقی می شود تا به تمام دنیا اعلام کنیم که چراغ قرآن در همه جا روشن است و هتک حرمت به آن بی ثمر خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه قرآن به عنوان یک کتاب هدایتگر مردم است، گفت: بدون شک برکات و نعمت های بسیاری با برگزاری مسابقه سراسری قرآن کریم نصیب خراسان شمالی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقه قرآن کریم یک نوع تکلیف معنوی است، افزود: برای برگزاری این مسابقه نباید نیازی به دستور اداری باشد زیرا ما به عنوان مدیران دستگاه های اجرایی باید به صورت قلبی و اعتقادی آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

حسین نژاد با اشاره به آگاهی دشمنان در خصوص جایگاه ویژه و مهم موضوعات دینی مردم ایران گفت: دشمنان آگاه هستند که حساسیت ما موضوعات دینی و قرآنی است به طوری که آتش زدن به قرآن و حمله به حرم را مورد توجه قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات سراسری قرآن کریم یک مانور سیاسی جهانی است

مسابقات سراسری قرآن کریم یک مانور سیاسی جهانی است