مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-01پزشكي

انجام هزار و 32 بازدید بهداشتی از مساجد و هیئات مذهبی در خراسان شمالی


بهروز علیزاده، مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از هزار و 32 بازدید در دهه محرم خبر داد و اظهارکرد: کارشناسان بهداشت محیط در این مدت از مساجد، تکایا، حسینیه ها و محل برگزاری عزاداری بازدید کردند.

وی گفت: هزار و 4 مسجد، تکیه، حسینیه و هیئت در مناطق تحت پوشش دانشگاه هستند، 169 موکب نیز تحت پوشش بوده اند که در این مدت 290 بازدید از این مکان ها انجام شده است.

مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به نظارت های مستمر هیئت های عزاداری، ایستگاه های صلواتی، مساجد و محل های طبخ غذا به صورت شبانه روزی، افزود: در این مدت جلسات آموزشی برای مسئولین هیئت های عزاداری برگزار شده است و 519 نفر نیز توسط مراکز بهداشت برای دخالت در تهیه و توزیع مواد غذایی تاییدیه دریافت کرده اند.

علیزاده ادامه داد: در این ایام تیم های بازرسی بهداشت محیط که مجهز به دستگاه های پرتابل هستند، کنترل و نظارت بر آشپزخانه ها و طبخ غذا و نمونه برداری از  آب و غذا را در دستور کار خود قرار دادند و در این مدت 10 نمونه برداری از نذورات  توزیع شده، 254 مورد نمونه برداری آب، 2 هزار و 591 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی، 2 هزار و 169  تعداد موارد کلر سنجی مطلوب و 164 مورد سنجش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام هزار و 32 بازدید بهداشتی از مساجد و هیئات مذهبی در خراسان شمالی

انجام هزار و 32 بازدید بهداشتی از مساجد و هیئات مذهبی در خراسان شمالی