مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-12دانش

تحویل 300 واحد خوابگاهی متاهلی تا پایان سال


معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم گفت: تعداد 300 واحد خوابگاه برای اسکان دانشجویان متاهل تا پایان امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی خطیبیمعاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تحقق بخشی از تامین خوابگاه ها برای دانشجویان متاهل خبر داد و گفت: از 300 واحد خوابگاه متاهلی تعداد 150 واحد آن در هفته دولت آماده به بهره برداری دانشجویان متاهل است.

خطیبی با بیان اینکه چندین سال وقفه در تامین خوابگاه های دانشجویی به وجود آمده است، گفت: طی سال های گذشته تنها حدود 1600 واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان وجود دارد و در دولت سیزدهم علاوه بر تلاش دانشگاه ها در تامین خوابگاه دانشجویی 300 واحد 45 متری تا پایان سال به بهر برداری می رسد تا بخشی از کمبود خوابگاه دانشجویان متاهل جبران شود.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: زمین های اضافه دانشگاه ها مسکن می شوند وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با وزارت شهرسازی رایزنی هایی داشته ایم و موافقت نامه ای امضا شده تا زمین های اضافه ای که دانشگاه ها دارند را در قالب طرح جهش تولید مسکن تبدیل به خوابگاه های متأهلی دانشجویی و مسکن برای کارکنان و اعضای هیأت علمی کنیم، اولویت اصلی واگذاری این مسکن ها نیز با اساتید جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 300 واحد خوابگاهی متاهلی تا پایان سال

تحویل 300 واحد خوابگاهی متاهلی تا پایان سال