مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-06حوادث

دستگیری 17 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در گیلان


رییس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری 16 سارق و یک مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت از منزل در گیلان و اعتراف این افراد به 25 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی رییس پلیس آگاهی استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

  به گفته رییس پلیس آگاهی استان گیلان، در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت از منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

  رییس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه، 16 سارق و یک مالخر دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به 25 فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

  وی با تأکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، گفت: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

   


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 17 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در گیلان

دستگیری 17 نفر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در گیلان