مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-29ورزشي

احداث 6 زمین چمن مصنوعی در روستاهای پلدختر


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی که با وزارت نفت داشتیم اعتبار لازم برای احداث 6 زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دریافت کردیم که تاکنون 3 زمین احداث شده و انتظار می رود مردم برای احداث مابقی زمین ها کمک کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی که با وزارت نفت داشتیم اعتبار لازم برای احداث 6 زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دریافت کردیم که تاکنون 3 زمین احداث شده و انتظار می رود مردم برای احداث مابقی زمین ها کمک کنند.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ما از وزارت ورزش نزدیک به 30 میلیارد برای بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر شامل زمین چمن، سالن ها و تجهیز آن ها و استخر و یک خیر را پیگیری کرده و پای کار آوردیم که یک زمین چمن کوچک کنار آن اجرا کرد.

وی ادامه داد: با این اقدامات مشکل داخلی شهر حل شد و از طریق وزارت نفت یک اعتباری گرفتم که شش زمین چمن مصنوعی در شش نقطه شهرستان احداث کنیم که تاکنون سه زمین چمن تحویل داده شده و سه تا در حال اجراست.

کاظمی بیان کرد: در وزارت ورزش جلسه ای داشتیم که می توان گفت نتیجه خوبی داشت، برای مناطق روستایی و جاهایی که فاقد مکان های ورزشی هستند مانند سراب حمام تقویت، معمولان، سالن ورزشی افری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 زمین چمن مصنوعی در روستاهای پلدختر

احداث 6 زمین چمن مصنوعی در روستاهای پلدختر