مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-20سياسي

طلسم اسارت عمارت ساعت شکسته می شود


رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر تبریز از تحقق وعده پایان اسارت عمارت تاریخی ساعت تبریز خبر داد.

-  سیدکاظم زعفرانچیلر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای حفاظت از آثار و هویت تاریخی تبریز، اظهار کرد: به زودی بخش اداری شورای شهر از عمارت تاریخی ساعت خارج می شود و صرفا بُعد تاریخی، میراثی و گردشگری در آن فعالیت خواهد داشت.

رییس کمیسیون گردشگری شورا به ظرفیت بالای گردشگری این ساختمان اشاره کرد و گفت: در روزهای آتی، دفاتر اعضا و برگزاری جلسات شورا و به محل جدید که با نظر اکثریت اعضا تصمیم گیری می شود، منتقل خواهد شد.

البته ممکن است پس از انتقال دفاتر، برای مدتی صحن علنی شورا در عمارت ساعت برگزار شود، اما پس از تکمیل، تمام فرآیندهای شورا در یک ساختمان صورت می گیرد.

این عضو شورای شهر تبریز، ساختمان عمارت را نماد این شهر دانست و با انتقاد از بی توجهی به این عمارت در طی سال های گذشته، تاکید کرد: فرصت را نباید از دست داد و توجه داشته باشیم که حفاظت از هویت تاریخی تبریز یک اتفاق ارزشمند است.

در دوره های گذشته شورا وعده های متعددی برای تخلیه عمارت ساعت داده شد ولی به همت اعضای شورای ششم و شهردار محترم، این وعده برای صیانت از تاریخ تبریز عملی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم اسارت عمارت ساعت شکسته می شود

طلسم اسارت عمارت ساعت شکسته می شود